Gjest MyIian Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 og jeg håper denne legen innfrir.. siden timen koster 625 kroner.. håper inderlig de får gjort noe med smertene mine og migrenen min.. og at jeg blir tatt på alvor..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Lykke til, håper dere finner utav det! Har du forresten vært hos kiropraktor? Jeg hadde kraftig hodepine og var anspent i nakke og rygg for noen år sia, viste seg at jeg hadde noen utglidninger som ga migrene lignende symptomer som svimmelhet, konsentrasjonsproblemer og kvalme.
Gjest MyIian Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Det har jeg vet du.. Jeg har hatt migrene siden ejg var 7.. Nå driter jeg i om de finner ut grunnen til alle muskelsmertene mine, vannet mitt o.l.. nå må jeg bare ha medisiner.. jeg orker ikke EN dag til med kronisk hodepine/migrene/hodepine/osv.. Jeg husker faktisk ikke sist jeg ikke hadde vodnt i hue på en eller annen måte. Da jeg våknet i dag føltes det som at kraniet mitt var betent og skulle sprenge
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har vært plaget med migrene helt siden tenårene, i høst ble jeg så dårlig at jeg ble hentet i ambulanse, jeg spyr, og hodet holder på å sprenge,flimmer på øyne osv. opptil 4-5dager i uken på det verste, i desember gikk jeg til en kjempeflink osteopat som virkelig har tatt knekken på nesten all hodepine nå, jeg har hatt mye muskelsmerter og låsninger osv.. Anbefaler deg virkelig å prøve, jeg går ikke på migrene medisiner lengre=) Jeg gikk hit: www.harduvondt.no han har hjulpet flere jeg kjenner med det samme problemet.
animal Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Har du hodepine så og si konstant, eller kommer det i perioder? Det finnes nemlig en migrenetype som heter clusterhodepine, og pasienter med disse har kjempegod effekt av oksygenbehandling istede for medikamenter. Clustehodepine kommer i perioder, med anfallfrihet i lengre tid, for så å få en opphopning med svært smertefulle anfall.
Gjest MyIian Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 jeg kan ikke huske en dag på 8mnd hvor jeg ikke har hatt hodepine. den ene hodepinene avløser den andre med bl.a migrene.. når den går over går den over i sterk hodepine osv.. iblant må mannen min ta fri for å ta datteren vår fordi jeg svimer av o.l
Gjest MyIian Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 før kunne det ghå noen dager eller uker imellom anfallene. men alltid mye hodepine da.
animal Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Men høres jo ut som om du burde vært inne til en vurdering hos en nevrolog? Hørtes ikke greit ut. Det er nok ikke clusterhodepine da, fo de som har det har anfallsperiodene gjerne med et visst antall mnd i mellom, gjerne akkurat ett år.
Gjest MyIian Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 jeg ba om henvisning til nevrolog av den forrige legen min, men hun var mer opptatt av å fortelle meg hvor mye jeg skulle betale for timen hos henne... jeg er så lei av å være kronisk i helvete nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå