Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Der røk mitt nye og bedre liv... Skulle ligge unna sjokoladen. Har ikke råd til flere tannlegebesøk. Fant en gjemt julenissesjokolade i skapet, og dermed var alle gode forsetter glemt. Sitter nå med munnen full av sjokolade og tenker at jeg kan begynne på nytt igjen i morgen...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Gjør det! Helt vanlig at man sprekker. Prøv å ikke vær så streng med deg selv. :-) Unn deg litt innimellom for å ikke sprekke helt,
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hmmm er ikke så veldig streng, jeg da.. Har lov i helgene, som er fredag, lørdag og søndag... og mandag, tirsdag... nei, litt viljestyrke må man ha av og til... men siden jeg allerede har sprukket i dag....
Snupi27 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 skjønner deg godt jeg. prøver på det samme selv men er ikke enkelt.. prøver å holde meg til lørdag og søndag med godteri osv.. men som regel frister det ikke når jeg først kan spise.. men i ukedagene.... uufff... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå