Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er skikkelig nervøs nå. Hadde en liten blødning i går, det vil si litt levret og mørkerødt/brunt blod i trusa. Det var veldig lite. Utfloden har i dag vært litt farget, og i dag har det kommet noen små klumper med levret blod på papiret. I natt hadde jeg ganske sterke magesmerter i nedre del av magen, på begge sidene. Har også hatt litt vondt i øvre del av ryggen, men bare på venstre side, men dette har gått over de siste dagene. Smertene i ryggen var verst når jeg satt ubehagelig. Er dette tegn på truende abort? Eller på MA? Ringte jordmor, hun sa jeg skulle se det an i dag/natt. Smertene i magen er borte i dag. Det må også sies at jeg har sterk forstoppelse, kanskje dette er grunnen til magesmertene også? Dette er min første graviditet, så jeg vet ikke helt hvilke smerter som er "normale" og hvilke jeg bør uroe meg for.. Noen som kan hjelpe? Mvh. Jente89
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville ha ringt Gynekologisk poliklinikk om jeg var deg. Hadde blødninger selv da jeg var i uke 13, blødde masse. Ingen magesmerter da. Ringte Gyn, og fikk komme til UL med en gang. Om du ringer legen din, vil det bare ta lengre tid før du får kommet til UL, han må henvise deg bla. Ring gyn.poliklinikk med en gang du, de har sikkert åpent til 16. Masse lykke til:) Skal krysse fingrene for at alt er i orden:) Klem
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar! Jeg ringer gynekologisk imorgen. Bor et stykke unna et sykehus, men det gjør vel ingenting? Krysser fingrene for at alt er i orden her også! Klem tilbake, jente89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå