Gå til innhold

11+6 uker og UL


Sharlis

Anbefalte innlegg

Da var den tredje ultralyden overstått jeg var på i dag, å alt så bra ut..lillen i mange rørte seg masse, så når legen skulle prøve å høre hjertelyden så rørten den masse på seg,og det gjordet den hver gang...hehe...

Satt å lo masse der inne,såååå søt lillen i magen min,elsker h¤n så mye:)

 

Er så glad for at alt så bra ut:):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 14 har ikke hatt ul enda, så gleder meg masse. eneste jeg har hørt er hjertelyden.. det var stort:) gleder meg masse til ul, kanskje jeg får hvite hva det blir??

hadde vært TOPP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

är 14 uker idag och vi ska på ultraljud om 1,5 vecka. Gud så jag längtar. Massa tankar spirar runt i huvdet natt som dag som jag prövar undvika och styra till det possitiva. Ska bli så gott å se lill plutt på skärmen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart mor 85:

 

Når du skal på UL da?...men de finner mest sannsynlig ut hvilket kjønn det er ja;)

Det kommer også ann litt på hvordan lillen ligger da, om den ligger med navlestrengen mellom bena osv..det gjordet min datter når hun lå i magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b@rnim@gen:

Skjønner deg godt jeg:) Det er alltid godt å se sin bebis, da får du mest sannsynlig vite kjønnet til barnet ditt:)

Gled deg masse,det er veldig spesielt og rørendes å se barnet sitt for første gang:)Det er kjempe godt!

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har bestillt time på 3d ul.. skal bli kjekt å se den lille i farger å mer virklighet.. kan ikke vennte til tirsdag.. stor mulighet for å se hva de er da.. har noen av dere tatt ring testen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 15 å har ikke fått time til UL enda. Jeg har forresten ikke hørt hjertelyden enda heller, men skal til jm på mandag så da får vi sikkert høre den ihvertfall. Gleder oss masse :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart mor85:

Jeg prøvde ring testen litt på første graviditeten min..men vet ikke om det stemte..

Men du kan jo se på det kinesiske fødselskartet på babyverden.no om hva slags kjønn det kan bli:)

Det kartet har stemt med begge mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mzme 83:

 

du tar et hårstrå fra deg selv å fester en gullring (din egen??) rundt hårstrået, så holder du den over magen din. pendler den er det gutt, sirkler den er det jente.. søsteren min har gjort dette på hennes 2 og det har stemmt----:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min første UL i dag (13+0). Var utrolig godt å se det var liv der inne:-) Veldig aktiv liten krabat. Nå kan jeg endelig slappe av. Skjønner ikke hvorfor det ikke er tidligere standard UL enn uke 18. Har man hatt en MA eller SA før (jeg har hatt en MA) blir man veldig nervøs for at ting ikke er som det skall, og da er det veldig beroligende å se at det er liv der inne. Jeg bestillte privat time tilUL pga at jeg måtte få bekreftet at ting var i orden.

Gleder meg kjempemasse til nest UL allerede. Den har jeg dessverre ikke før 25.feb. på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL da jeg var i uke 9. Min lege tok meg lite seriøst da jeg sa at jeg trodde jeg var lenger enn de 6 ukene som vi regnet fra siste mens. Jeg bestilte meg derfor time til innvendig GU som jeg fikk et par dager etterpå. Hadde så lyst til å vite hvor langt jeg var på vei før jula da vi skulle offentligjøre nyheten. Det viste seg at jeg hadde rett! Jeg var 9 uker og ikke 6!

 

Det var veldig spennende å se det lille knøttet på skjermen. Men ungen var jo så liten at den så jo ikke ut som en baby! Da jeg kom hjem til min samboer fortalte jeg at jeg så hjertet som slo og at den "sprella med bakbeina"! Hihihi!!

 

Om under 3 uker skal vi til den ordinære UL. Det skal bli veldig spennende. Kanskje kan vi også få vite om det er en jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått og engstet meg de siste dagene for om alt var som det skulle være. Så på en nattevakt denne uken kom jeg plutselig på at vi har et ultralyd apparat på avdelingen. Var ikke så vanskelig å få til, og plutselig så fant jeg babyen :) Rørte på armer og ben, var veldig kjekt! Herlig å få bekreftelse på at det faktisk var noe der inni magen :) Skal til skikkelig ul om en måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...