callmebecka Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Da jeg var på do tidligere kom det en liten dråpe friskt blod. Har vært på do en gang til uten tegn til noe som helst. Hvor vanlig er dette? Har ikke hatt tegn til blødninger tidligere, er idag 8+2.
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det er veldig vanlig. Legene kan ikke gjøre noe uansett, men du kan jo kontakte dem for å bli enda mer beroliget. Har selv sett litt blod og venter på dommedagen i morgen for å se om det er hjerteaktivitet. Men jeg blir ekstra fulgt opp siden jeg hadde sa for ikke så lenge siden. Det er lett for andre og si, men foreløpig hadde jeg ikke bekymret meg i det hele tatt, særlig ikke siden du ikke har vondt. Lykke til og prøv og ikke tenk for mye på det ;-) Stor klem
Erisa* Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 jeg hadde en liten blødning over 2-3 dager i uke 6 denne gangen (egentlig bare litt brunlig utflod). Det var ingenting farlig, nå har jeg termin om 6 dager og alt ser fint ut:) Så det kan gå bra!
trollmor85 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Det er veldig vanlig i første del av svangerskapet, så tror ikke du trenger å bekymre deg. Ulike grunner til at man kan blod litt er: egget graver seg ned, liten brist på livmorslimproppen. og det er sjeldent farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå