Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 noen som vet om det fins? hørte en som skulle dit nemlig.. men trodde ikke de hadde 3d der..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg bor i Kr.sand og har ikke hørt noe om dette. Dvs, jeg har hørt at de har fått det på sykehuset her, men at den foreløpig ikke brukes fordi det ikke er noen som kan bruke den, og at det i hele tatt kun skal brukes i tilfeller der det er medisinsk behov...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå