Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har akkurat flyttet inn her... syns 2. trimester gikk fort ) men regner med at dagene blir lenger nå som det begynner å bli tyngre og bare venter på fødsel!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Åh....synes 2.trim gikk supertreigt jeg! Men her går det fortere... Tror det kun er den siste tiden som føles veldig lang her. Man blir tyngre, og du har permisjon de siste tre ukene. Da er det viktig å ha "oppgaver" hver dag, slik at tiden går fort. Lykke til!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Synes 2.tri gikk kjempesakte! Her inne har det gått fort, helt frem til nå. Tiden etter høygravid har gått veeeldig sakte.
Tresnartfire Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det har gått superfort! Plutselig var jeg høygravid, og nå er det bare noen få dager til jeg er fødeklar! Snart er det over!
kokosyklus Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ja!! Det har gått superfort! kan ikke tro at jeg snart ikke skal være gravid lenger... Det skal bli godt å få tilbake kroppen sin da, men jeg storkoser meg så lenge det varer.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Hehe... ser det er en del delte meninger her.. men er nok viktig å fylle dagene med noe, ellers blir ventetiden lang! Takk for fine svar ) gleder meg til den siste innspurten! og lykke til alle dere som snart er i mål!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Synes at den lengste ventetiden er 3 trimester, er da det begynner å bli tungt også. 1. trimester ventet jeg på skulle gå over så jeg kunne si det til alle. Gikk fort 2. trimester gikk fortest- var så mye nytt som skjedde med lege, ul, jordmor og masse ant. 3. trimester er det tyngste og det som føles lengst- har 44 dager igjen til termin og synes de snigler avgårde
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Avhenger nok mye av formen også. I første og tredje trimester når formen har vært dårlig har dagene sneglet seg av gårde, mens i andre trimester når jeg levde som normalt med full jobb og trening og aktiviteter gikk dagene fort! Logisk nok :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Syns allle trimestrene har gått fort jeg... Men det er litt langdrygt de første ukene i et nytt trimester, men så bare renner dagene av gårde, og du lurer på hvor de ble av.. Syns jeg nettopp kom hit jeg, og nå har jeg igjen en uke til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå