Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkuratt en test. Men jeg leste ikke av den før etter 10 minutter.

Den viser bare en veldigt svak strek, nesten så jeg ikke ser den.

Man skal jo ikke lese av senere enn 5 minutter egentlig. Hvordan skal jeg tolke testen? Burde jeg ta en ny test? Hvor lenge burde jeg vente før jeg tester igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en ny en du. med morgenurin.

Skrevet

Jeg har fått veldig svake tester med begge jentene mine så den kan sikkert være positiv.

Men du burde nok ta en til ja, og ta den med morgenurin for da vises det best!

 

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...