Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Tok akkuratt en test. Men jeg leste ikke av den før etter 10 minutter. Den viser bare en veldigt svak strek, nesten så jeg ikke ser den. Man skal jo ikke lese av senere enn 5 minutter egentlig. Hvordan skal jeg tolke testen? Burde jeg ta en ny test? Hvor lenge burde jeg vente før jeg tester igjen?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har fått veldig svake tester med begge jentene mine så den kan sikkert være positiv. Men du burde nok ta en til ja, og ta den med morgenurin for da vises det best! Lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå