Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkuratt en test. Men jeg leste ikke av den før etter 10 minutter.

Den viser bare en veldigt svak strek, nesten så jeg ikke ser den.

Man skal jo ikke lese av senere enn 5 minutter egentlig. Hvordan skal jeg tolke testen? Burde jeg ta en ny test? Hvor lenge burde jeg vente før jeg tester igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg kan garantere deg at det er både kjappere og sikrere å ta en ny test enn å vente på at folk har blitt enige her.

Skrevet

Du har sikkert rett. Men burde jeg ta en ny test igjen nå eller burde jeg vente?

Skrevet

Vent til i morgen tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...