Torpekjærringa Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan gikk visningen ? Håper på fullt hus & stormende jubel....og høy pris selvf ;o) Og har dere tatt over huset ? Klem S
Torpekjærringa Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2008 Og du : GOD BEDRING !!!! Kjære deg....stakkars !!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hei vennen:) Var faktisk noen på visning, men ingen bud enda:( Trasig altså! Men, virker som om det har løsnet litt nå etter jul da ihvertfall. Tok over huset om fredagen, kjempeskøy!! Bare jeg blir bra nå skal jeg sette i sving med malerkosten:) Hvordan er det med Torpekjærringa og jentebanden da?? Kos
Torpekjærringa Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Nå løsner det ....vær trygg )) JA, nå får du sørge for å bli frisk igejn så du kan starte....ellers så får du plassere en sofa m et deilig pledd MIDT i den nye stua - og dirigere dugnaden derfra ...... )) Jentebanden har det helt utmerket ;o) mye trass & vilje på sånne småjenter men ;o) hehe ! Liv i leiren med andre ord ! I kveld er det mammassymøte kveld...med godis, brus & en pinne eller 4 ;o)) Pappa får styre heimen ! Nå tar du vare på deg selv !! Ok ? go`bedring klem fra S
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hihi, trass og vilje virket kjent:)) Åhh, det hørtes supert ut!!! Venninner, brus, godis, skravling og brune pinner, kan det bli bedre? Ja, det løsner nok snart håper jeg.. Og formen er allerede mye bedre:) Ha en superduper koselig kveld:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå