Gå til innhold

lakser olje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere gi meg litt tips når det gjelder lakserolje til og sette igang fødselen?? er i uke 40 og lei av og gå gravid, tenkte jeg skulle prøve det i dag????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det frarådes på det sterkeste av de fleste jordmødre. Det kan visst føre til at ting skjer FOR fort...

Skrevet

ja men før så brukte dem det på fødestua for og få fortgang i fødsler. om det skjer fort gjør ikke det meg noe :D

Skrevet

Det er en link om dette på 3. tri. du kan jo sjekke den...

Skrevet

Dette frarådes på det sterkeste. Ingen som ønsker styrtfødsel, som gjør at du revner fra A til Å...

Prøv heller sex e.l.

Skrevet

har prøvd alt.... hmmmm *tenker* er litt skeptisk å:\

Skrevet

Prøv heller å sysselsett deg selv? Ha planer for hver dag. Gå turer, lag noe du kan ha i fryseren når folk kommer på besøk. Så slipper du å "vente".

Du klarer vente de siste dagene nå ;o)

Skrevet

hehe jeg får tenke meg en gang eller to ekstra om fø jeg gjør noe.... vil ikke at det skal skje noe med jenta mi i magen heller... takk for svar :)

Skrevet

Der jeg kommer fra er det helt vanlig å bruke laxerolje til å sette igang fødselen. Likevel har jeg aldri hørt noen skrekkhistorier i forbindelse med bruk av laxerolje. Jeg fikk det faktisk anbefalt av jordmor. og hun sa at det som virker i laxeroljen er en svak, svak dose av det samme som de bruker når de setter i gang en fødsel med drypp, men at den er så svak at den kun vil virke på dem som er modne og som ville ha født i løpet av kort tid likevel. Jeg tok gode doser av laxeroljen, men det skjedde ikke noe annet enn at jeg fikk gått på do. Dette var om kvelden og jeg fødte neste dag, men om det var pga laxeroljen, vet jeg ikke. Det var en kjapp og grei fødsel uten noen form for dramatikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...