Gå til innhold

Soving-gladmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare komme med en gladmelding.

Nå har Vesla sovet gjennom de to siste nettene!! Hun sov ei hel natt i forrige uke også, men da var det full baluba de to neste nettene.

Etter å ha hatt mye uro siden hun var fire måneder er jeg nå optimist. I tillegg har hun begynt å spise ordentlig bra, humøret er stort sett på topp og hun bader med glede...Og nå når alt går så fint skal mannen min ha permisjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så bra! Det er så godt når man kommer til det punktet hvor man synes at ting går greit og alt egentlig er bra.

Fint med en glad-melding! :-)

Skrevet

Koselig med gladmelding. Men du skal nok se at mannen skal nok få litt å bryne seg på han også, he he. Er nok ikke siste våkenatt nei. Men du skal bare nyte det når de er der. For det er så utrolig deilig å våkne om morgenen og titte på vekkerklokka. Oi, der sov hun visst rundt igjen.

Skrevet

Det er så utrolig deilig når de små sover godt og natta rundt :-)

Nyyyyyt det :-)

Skrevet

Hehe, er det ikke typisk:) Når du har slitt deg gjennom innføringen av alle rutinene så er det mannen sin tur til å nyte godene:) Men det letter nok uansett litt på mammahjertet. Nå slipper du å sitte på jobben og bekymre deg for om hun spiser nok etc:)

Skrevet

Så deilig!Det er så bra når man endelig føler at alt går som det skal!Nyt det

Skrevet

Så ufattelig bra for deg! Jeg gleder meg til vi kan komme med en slik gladmelding også.. Sukk.... ;o(

Skrevet

Så bra at det har ordnet seg for dere. Nyt søvnen mens du kan!!

Og så typisk at gutta kommer inn til dekket bord :-) :-) Men når tulla begynner å krabbe/gå og bli bestemt får nok gubben noe å bryne seg på også.

Skrevet

Så herlig å høre!

Det er bra det går seg til og at de finner rytmen etterhvert. Det er vel bare slik det blir noen ganger.

Heldige mannen din som får kose seg hjemme med en slik drømmebaby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...