Gå til innhold

Hva er dette for noe tull da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt reise, og på flyet får vi mat, (som var tillegg i prisen) men ikke snuppa!?

De argumenterte med at så lenge hun ikke har eget sete så får hun ikke mat..

Jenta er 1,5 år, og vil da antagelig måtte spise av vår mat. Medbragt matpakke vil ikke være fristende.

Syns det er dårlig at 3 stk må dele 2 retter på 5 timer. De er ikke akkurat mye mat på de fly fata..

Er dette riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel greit så lenge hun ikke betaler for eget sete. Matpakker er jo ikke noe problem da. Du kan sikkert få dem til å varme et middagsglass eller noe hvis hun vil ha det, ellers er jo brødmat greit. 5 timer er uansett ikke så lenge.

Skrevet

Gikk veldig fint for oss snuppa på 19 måneder fikk litt mat av sin far som hadde henne på fanget og vi hadde kjøpt med en liten matpakke på gardemoen i tilfelle hun ville ha noe mer. Snuppa på¨2 måneder fikk medbrakt pupp hi hi. No problem nyte ferien. Det gjør vi nå DEILIG.

Skrevet

Da vi reiste i fjor med tulla som da var 1 år og 5 mnd, så var det også slik.

Jeg ringte dem og spurte, og da ble jeg fortalt at de små får litt annen mat enn oss voksne. Men det ikke kan huske er om vi måtte betale for maten hennes. Men det ordnet seg, så hun fikk mat, tilpasset små barn ;-)

Ring dem, eller send dem en mail.

De har slike små artige matposer til de små....(ihvertfall hadde de det i Star Tour)

Skrevet

Ja vi har snakket med selskapety om det. Jeg vet bare det at jenta vår skal ha det vi spiser, uansett..

Takk, skal nyte ferien neste uke, kos deg du også Solsikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...