mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Mensen kom i dag..... Nesten 4 uker for sent....men hva gjør det så lenge den kommer. Trodde aldri jeg skulle juble for det da.......... Da var den vel bare på utur etter hormonslutt=0)) Mener ikke å juble så veldig fordi jeg ikke er gravid, det er bare det at jeg ville ikke visst mine arme råd om jeg var gravid. Vet nemlig ikke om jeg hadde orket å fjerne,.... og vet ikke om jeg hadde orket å gå gravid.....Men nå er det ikke noen tvil og da kan jeg juble...
dritgrei hei hei! Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 her er det plass til all slags jubel, det er det takhøyde for, og er det noe vi har forståelse for så er det det dilemmaet du hadde kommet i om du skulle være gravid nå. Det var fint at den kom! Jeg jubler med deg!
Karomamma Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 He he, ler litt av deg da... Du jubler for "motsatt" melding av mange andre her. Tror ikke du skal legge denne på skravle Men bra for deg altså! Hadde ikke blitt glad, jeg heller
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Mente ikke å juble så høyt da... Og jeg beklager det i tillegg... Men jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle bli glad for å få mensen..... Men det er jeg altså, veldig lettet for at jeg slapp å ta et valg jeg ikke ønsket, hverken den ene eller andre veien. Og neida, jeg skal ikke ut på skravle med denne. Og jeg mente ikke å såre noen her heller.... Men regner med at takhøyden er grei nok her inne=0))
♥Snulder Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Hehe.. jeg hadde nok jublet minst like høyt hvis det var min problemstilling!!!! .....sånn sett i lys av at gubben er sterilisert;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 Ha ha ha ha h ahaha Da hadde du nok hatt et forklaringsproblem........
Reveenka Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Hadde nok blitt vanskelig å finne på en skikkelig god forklaring da, ja! Ellers er det jo fint at man slipper uønskede problemstillinger og graviditeter syns jeg - da slipper man kjipe valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå