Tøtto&lillebror Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Me skal døypa vår dotter i slutten av februar, og eg tenkte eg skulle ha på meg bunaden min. Det eg har litt vanskelig for å sjå for meg er korleis eg skal gjera når eg skal amma. Eg må vel av med sølvet og opna opp, og styra. Ville du då ha valgt eit anna antrekk i dåpen?
J, J og meg:) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg brukte bunad i dåpen til nr 1. Det var noe vanskelig med ammingen, så i dåpen til nr 2 blir det noe annet.
MissBenz Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg skal ikke bruke bunad, men tenker at det går vel bra d å..du kan amme i et annet rom eller i en krok hvor ingen ser når du må av med så masse
mathilde mae Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg brukte bunaden min på navnefest.... bare pumpet meld før navnefestet, og matet henne med flask under navnefestet. ganske enkelt!!
bruse Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Har tenkt på det samme. Tror nok jeg dropper bunaden og velger noe annet, blir nok mye styr..
M@mm@nt3 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hadde bunad i dåpen til lillegutt og det var ikke noe problem. I mitt tilfelle (trønderbunad) var d "bare" å åpne hektene på vesten, brette opp skjorta og legge ham til brystet. Nå vet jeg ikke hvilken bunad du har, men d er jo bare å beregne litt ekstra tid til ammingen! Lykke til - det er jo stas med bunad da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå