Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vet at dere som er her ikke kan gi meg noen ekspertsvar eller lignende.. men jeg har det skikkelig fælt og lurer bare på hva dere mener jeg skal gjøre, og eventuellt om dere har hatt det slik selv. Jeg har hatt sure oppstøt i noen uker nå, tar link tabletter for dette. I går hadde jeg ubehag/vibrering i den ene lungen når jeg trakk pusten. I natt våknet jeg av at jeg holdte på å kaste opp, hadde voldsomt vondt i høyre siden av ryggen og det kjentes ut som jeg este ut i hele kroppen.. Har ikke fått sove i natt. Kvalmen blir verre for hver time som går, men jeg fikk heldigvis i meg noe mat istad. Det prikker i hele kroppen, jeg føler meg hoven og går dobbelt så sakte som i går.Har hjertebank og føler meg varm(har vanlig temperatur.) Er generellt dårlig med andre ord.. Er forresten 27+1 idag. Noen som har opplevd noe lignende før? Ville dere ringe legen?
sydilla Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 har ikke opplevd det og ville ringt legen/legevakta med en eneste gang...for sikkerhetsskyld!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hadde lignende symptomer då eg gjekk med lungebetennelse,men du treng jo ikkje ha det. Ville ha fått "akutt" time hos legen,så kan han lytte på deg og mest sannsynlig kanskje finne ut av kva det kan vera.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar Ok, kanskje jeg burde ringe til legen. Kjennes ut som at jeg er på tur ut av kroppen hele tiden.. hehe,vanskelig å forklare. Kjekt å høre med andre først, er førstegangs så det er ikke greit å vite hva som er "normale" smerter og hva man burde få sjekket.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Sjekk du, treng ikkje ha nåke med babyen å gjere heller. Men nettopp derfor ville eg ha ringt legen,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå