Tre er topp:) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg testet med graviditetstest fra billigtester idag og det kom to streker:) Strekene var ikke like sterke,men jeg så tydelig to streker. Er det noen som har erfaring med falsk positiv med disse testene? Stoler liksom ikke helt på de. Har prøvd veldig lenge nå så dette er for godt til å være sant. Skal teste igjen imorgen med CB.
babysjuk82 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Du er nok gravid,gratulere;-) når ikm da?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Ingen erfaring her, men ein strek er jo ein strek?!?!?!!! Men test med cb du,då kan ein vel nesten ikkje ta feil når resultatet kjem.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Det sies at dersom det er en strek der, så er man gravid, så GRATULERER!!!!!!!!!!!! Hvilke symptomer har du?
Tre er topp:) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde IKM på fredag 11/1. Har ikke hatt så mange symptomer denne måneden,men mensenmurring hele forrige uke, tunge ømme pupper i helgen, og litt kvalm nå(men det er sikkert bare i hodet mitt). Har også en voldsom appetitt. Tørr ikke håpe. Det kan ikke være sant. Tørr ikke teste igjen for blir så lei meg hvis den er negativ,men må jo nesten det.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Gå og kjøp deg en cb digital! Tror nok den kommer til å lyse "gravid" mot deg;-)
lilla jag Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 jeg har brukt utallige slike tester nå.og alle har vørt like blenahvite.bortsett fra noen veeldig svake streker denn mnd.men din strek så du jo godt,sa du,så du er helt sikkert gravid.tror ikke du blir skuffa om du tester på nytt.lykke til og gratulerer så mye!!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Strekene trenger ikke være like sterke, det er bare på el-tester de trenger å være det. Min erfaring er at ingen tester er så blenda hvite som billigtester sine når de er negative!! Vil bli forundret om du ikke er gravid:-) Hvisker et stille gratulerer, så må du oppdatere oss når du har fått testa med CB i morgen!! Jeg skal teste med CB i morgen tidlig også, 3 dager før IKM:-) Håper vi kan lure oss inn på 1.tri denne mnd:-) Har litt dårlig magefølelse på meg selv, lite med symptomer her i gården:-( Lykke til!!!!
*Vi blir 5* Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Da jeg var gravid med vesla var den streken så svak at det var like før den gikk i bosset uten å bli sett skikkelig på,(det var billig test)streken var nesten usynlig,men var nok gravid =) Gratulerer! Skjønner godt du ikke helt kan tro det,etterhvert går det opp for deg =)))
Tre er topp:) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 Jeg testet en gang til nå og den var kjempe positiv. Det kan ikke være sant. Jeg våger ikke å tro det. Vi har prøvd så lenge, dette er helt utrolig. Skal ringe lege imorgen, må få det bekreftet at han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå