babysjuk82 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Enten er jeg gravide,eller e eg alvorli sjuk.netopp vært på butikken,og mått sett meg ned,svetta og svimmel.ha d sånn sist,da svima eg av og.men eg e absolut ikke i form.trøtt,ond rygg,ondt i puppan,kvalme.magen føles hard.håpe d sjyldes graviditet,els begyne eg og bi redd for ka som feile meg.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 heisan..har det slik jeg og., sa det før i dag til mannen min at enten er jeg gravid eller så er jeg syk..har en følelse på at jeg er gravid, men trodde ikke den kvalmen kom så tidlig..??? når har du ikm, jeg har på torsdag, har så lyst og ta en test i mårå:-) håper vi er begge..:-)
babysjuk82 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Har itj ikm før dn 27.men sist eg va gravid fikk æ sympt tili da og.bli spenende og se.kan være psykisk å,hehe. Tortur dn ventinga ja.og dn skuffelsn m mensn.men skal være gravide eg nå! Håpe du får positiv test! Sitt selv og drømme at testn min e pos,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå