Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere..

nå er jeg 32 uker på vei og merker at ting begynner og nærme seg. alle innkjøp er ferdig og barne rummet er fikset. jeg har vært sykemeldt siden uke 23.. så jeg har hatt god tid til og gjøre ting.

men har jo vært hjemme på grunn av at jeg har vondt, så ting blir jo gjort over lengre tid.

vi har fått vite at vi skal ha en jente. vi gleder oss masse. dette er vår første. =)

jeg har slete med tannværk siden natt til 1 januar. en visdomstann med nerver i klem.. har nå vært 2 ganger hos tannlege, er 3500 kr fattigere og i natt var den første natten som jeg har sovet mere en 3 timer. hele 13 timer sov jeg i natt. har fortsatt litt vondt, men føler meg som et nytt menneske. det har jo desverre også blitt mange paracett i løpet av den siste uka. men legene sier jo at det ikke er farlig, så jeg får stole på de.

jeg kjenner fantastiske spark vær dag, og synes at 3 trimester er det beste.. føler mere og mere kontakt med barna for hver dag som går, har gått opp 14 kilo og synes ikke det er så veldig ille. har fått 6 strekkmerker unner navelen, men det er sånt som hører med..

synes så langt at alt er flott, og gleder meg kjempe masse til og holde den lille intill meg. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heei.. har sendt deg pm jeg=)

Skrevet

Akkurat hjemme etter fem dager på sykehus. Andre innleggelse etter nyttår. Har nyreproblemer, men ikke noe som er skadelig for babyen, bare fryktelig smertefullt for meg.

Men nå er jeg altså hjemme igjen og formen er ganske bra. Har hatt bekkenløsning siden 4.mnd, men så lenge jeg tar det med ro, går det greit. Og det rare er at etter å ha ligget med intravenøs antibiotika i noen dager, var smertene nesten helt borte. Kan trøste deg med at paracet ikke er farlig i det hele tatt. Jeg var innlagt på føden og der fikk jeg Pinex Forte hver 4. time. Og jeg kunne få det enda tettere om jeg hadde behov. Jeg ble også tilbudt morfin, men det tåler jeg ikke.

Jeg håper nå at jeg kan få nyte den siste tia som gravid. Jeg er nå halvgått uke 31. Har lagt på meg 8 kg og magen er bare en liten kule i frontpartiet :-) Jeg føler meg vakker og synes kroppen min er flott. Jeg har fått masse klær fra venninner som har gått gravide så jeg kan virkelig pynte meg hver dag, det gjør litt med selvfølelsen kjenner jeg. Jeg synes det er topp å gå gravid, men kjenner at jeg er utålmodig. Gleder meg så sinnsykt til å holde veslejenta. Gleder meg også til fødselen, til å dele dette stor med mannen jeg elsker.

Ønsker alle sammen et godt 3. trimester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...