Gå til innhold

Flere som har sett "Gone baby, gone" ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett den nå, så jeg har ikke helt "svelget" den ennå.

 

Hva syntes dere?

 

 

 

Litt uheldig at jenta som spillte Amanda heter Madeleine i virkeligheten og var så lik Maddie som forsvant :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor har du sett den?? leid den?? hva handler den om??

Skrevet

Jeg har sett den! Uffameg. Ja hun ligna veldig på Madeleine!

 

Handler om en kar som er privatdetektiv, blir leid inn av en familie hvor ei lita jente er kidnappa.

Han Ben Afflec som har lagd den, broren spiller hovedrollen. De utsatte filmen en stund fordi den kom akkurat da Madeleine ble borte.

Skrevet

Okay, skjønner...

Da må jeg prøve å få sett den da:)

Skrevet

Den går på kino no tror jeg, men du kan laste ned fra nett også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...