Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har akkurat sett den nå, så jeg har ikke helt "svelget" den ennå. Hva syntes dere? Litt uheldig at jenta som spillte Amanda heter Madeleine i virkeligheten og var så lik Maddie som forsvant :-/
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hvor har du sett den?? leid den?? hva handler den om??
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har sett den! Uffameg. Ja hun ligna veldig på Madeleine! Handler om en kar som er privatdetektiv, blir leid inn av en familie hvor ei lita jente er kidnappa. Han Ben Afflec som har lagd den, broren spiller hovedrollen. De utsatte filmen en stund fordi den kom akkurat da Madeleine ble borte.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Okay, skjønner... Da må jeg prøve å få sett den da:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Den går på kino no tror jeg, men du kan laste ned fra nett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå