Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Når jeg slutter å bruke Scheriproct stikkpiller begynner det med en gang å blø og gjøre vondt ved avføring igjen. Hele tiden klør det noe så innmari. Noen råd anyone?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 AC3 krem på apoteket spes mot klöe..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er de utvendige (det er de sikkert ikke siden du bruker stikkpiller) ville jeg gått til legen og fått dem fjernet. Er de innvendige kan du jo prøve noe annet enn scheriproct ... hva med f.eks alcos anal, den er jo også reseptfri. Også er det viktig å dytte dem inn igjen dersom de kommer ut når du har avføring. Og spise riktig / drikke mye vann slik at avføringen holder seg myk. Har du fått lege til å se på det? Dersom du ikke kjenner kuler, kan det være rifter du har, og at de sprekker opp igjen ved avføring.
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Alco anal fungerte bra på meg, men synes de kommer fort tilbake. Nå har jeg i tillegg begynt å ta omega3 regelmessig, og synes det faktisk hjelper. Et kjerringråd som også er veldig bra er å vaske stumpen i grønnsåpebad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå