Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Ser det er noen som har vært nysgjerrige her, og nå tror jeg kanskje jeg får lov til å være førstemann til å sladre? Etter 46 timers fødsel fikk snuppa mi endelig ei lita keiserinne klokken 04.15 i natt. Tror hun skal få lov å fortelle navn og vitale mål selv når hun har kommet hjem igjen. Gratulerer så utrolig mye! Hun har virkelig vært tøff!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 gratulerer masse med ei tulle,det var jammen godt du fikk hjelp,etter så mange slitsomme timer på føden.lykke til
Niem og Patrick Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jøss, det ble en lang fødsel! Gratulerer sååå masse snuppa!!! Endelig kom jenta di Klem fra meg og lillegutt=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Å hjelpes.. Måtte hun ligge så lenge... Stakkars Tonje.. Men supert at hun endelig fikk snuppa si. Gleder meg sånn til å høre fra henne!!
Duo-yoghurt Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jenta hennes er bare sååå nydelig!! Helt perfekt med den lille trutmunnen sin Gratulerer så utrolig masse med den perfekte jenta di Tonje! Jeg er utrolig glad i deg!! ***Stor klem****
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ja, vettu, den jenta blir nok den neste Angelina Jolie!. Hihi! Kjempenydelig er hun!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Så koselig at prinsessa hennes har kommet:) håper ho får en fin barsel tidnå etterpå den lange fødselen:) gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå