Gå til innhold

endelig funnet navn? (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjarand?

 

Vi har endelig funnet noe vi liker begge to - men er det for sært? Mannen min pleier å ha fullstendig sperre på sære navn, men det var hans om foreslo dette. Fant det på slektstreet - laaaaaaaaaaaangt ute på 1700-tallet en gang. Litt morsomt det da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåtidens versjon skrives vel Jarand. Vil anbefale den skrivemåten så slipper barnet å stave navnet sitt bestandig.

Skrevet

godt poeng... han kommer til å måtte stave både mellomnavn og etternavn ;-)

Skrevet

Visste ikke at det var et navn en gang jeg :)

Men hvis det uttales Jarand og staves Tjarand er det vel iallfall lurt å kutte T'en ja, hvis ikke må han stave navnet sitt hver gang han sier det og når noen leser det blir det med T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...