miobell Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Akkurat funnet ut at jeg er GRAVID :-) overlykkelig og gleder meg innmari til å slutte på jobb for dagen for deretter kaste meg i armene på min kjære . :-) Nå er det en spennende tid som følger.... dette er tross alt den første! Mye som må på plass før den lille kommer. er heldigvis en god stund til! jeg har termin 23.09 (tror jeg...) Andre med ca samme dato? kanskje fler førstegangs fra Oslo området? Hadde vært så fint ha noen i samme situasjon å snakke med :-) Lykke til jenter!!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer kjempe masse.. Lykke til.. Håper alt går bra Jeg har termin 27 Juli og kommer ifra Tønsberg
lille oscar + bebis Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 åå, nå fikk eg litt tårer i øynene...! kjennte meg sånn igjen i situasjonen!
CSN90 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 gratulerer så mye <3 Jeg er ca 6 uker på vei, og gleder meg noe enårmt:) Gammel er du?
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 jeg er 24 år fra oslo... føler dette er så uvirkelig!!!! har bare tatt en test ( CB digital) og den lyste fort GRAVID.... holder vel med en test med så klart svar?hørt det er så mange som tester mange ganger for å være sikker .... vet ikke om jeg gidder dra på apoteket og bruke masse penger på enda en del gravidtester... hvordan har dere jenter det i kveld???
Mille og løva Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Tror jeg skal ha ca rundt den datoen også Har også bare tatt en test,, men skal til legen på torsdag, så da får jeg vell vite litt mer. I feel great.. Slik en utrulig god følelse
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 jeg er gravid for første gang.. har termin ca 19 september.. er fra nordland
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2008 skal ikke til legen før 18.feberuar jeg... i 9.uke. bestilte time i dag, sa hva det gjaldt og hun mente det var tidsnok om ikke jeg blir veldig uvell eller noe da... får stole på CB digital testen og på den , nå så, merkelige kroppen min :-) koselig å høre fra dere med ca samme termin. føler dere noe på kroppen???
Mille og løva Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Jeg sa ikkje va det gjaldt når jeg bestillte time. Skulle kanskje gjort d... Har vært skikkelig kvalm siste uken. Spesielt om morgenen og frem til kl 15 ca. Håper det ikkje varer, men samtidig er det litt godt å kjenne noe også Ellers kanskje litt ømme pupper, men kan være innbilling.. Ligger å kjenner etter symptomer hele tiden.. Thi hi. Blir nesten litt hypokonder. Har til og med droppet trening siste dagene, er så redd for å gjøre ting...
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2008 gjør nok ingenting å gå til lege tidlig, da får du i allefall en bekreftelse på at ja, du er gravid! :-) og så får du sikkert en time litt senere i 1.trim. etter dette også ':-) Redd jeg kommer til å kjøpe fler CB digitaltester..heheh... bare for å få den bekreftelsen på at JA det er faktisk sant!!!! men hihi,.. bør vel droppe det og spare de pengene.. har alt testet med en digital test :-) positivt er da vel positivt?! :-) Kjenner til det med å "kjenne etter symptomer", men nå har det kommet mer reelle symptom hos meg : * veldig matlyst , blir kvalm om jeg ikke spiser.. * trøtt og slapp * tisser masse * sprenger i puppene men er jo individuelt dette med hvilkene symptomer en får og når en får det... ;-) jeg er som deg også redd for å gjøre ting, hehe,,, og for å spise feil ting osv..er vel typsik sånn i starten...
CSN90 Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 jeg våkna nettopp, har såvet siden jeg kom hjem ifra skolen! helt utrulig men sant... Jeg ligger her nå med myyye kvalme... æsj, får neppe såve igjenn..:S Er 6+3 uker på vei! har termin 8.septmeber Kosli at så mange andre også skal ha rundt den tiden <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå