sydilla Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Tjarand? Vi har endelig funnet noe vi liker begge to - men er det for sært? Mannen min pleier å ha fullstendig sperre på sære navn, men det var hans om foreslo dette. Fant det på slektstreet - laaaaaaaaaaaangt ute på 1700-tallet en gang. Litt morsomt det da.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Altfor sært...det er en grunn til at dette navnet har dødd ut!
twiga Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har ein kompis som heitter Tjerand - det er eit namn som blir bruka i kommunen vår i alle fall. Eg likar det godt=)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Føler at jeg ikke klarer og uttale det... skal j være stum..?? Hva med Tarand i så fall...Eller Tarald... Det ligner jo veldig og er ikke fullt så spesielt:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Liker navn jeg som ikke alle andre har,synes det er så kjedelig når folk holder på mote navnene. Tøft med spesielle navn. Kommer også til å ha spesielle navn på mine barn og bryr meg ikke en døyt om hva andre mener og sier om nanvnet.Navnet på barnet er det to stykker som bestemmer og det er foreldrene og ingen andre. Navnet skjemmer ingen og ingen får vondt på grunn av et navn,så ta navnet hvis dere begge liker det. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå