Gå til innhold

har dere med mannen paa overtidskontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

jeg er naa over termin datoen og har faatt overtidskontroll..kan jo hende et mirakel skjer og at jeg foeder foer jeg skal inn paa kontrollen..men i tilfelle det ikke skjer et mirakel, lurer jeg paa om jeg skal ta med mannen min (slik han tar seg fri fra jobben osv).

Er veldig usikker paa om det er noen vits- de sjekker jo bare for modenhet og vurderer om de skal sette igang eller ikke er det ikke sann??

ville dere tatt med kjaeresten/mannen eller dratt alene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal på overtidskontroll på onsdag sannsynligvis og mannen må pent være med ja....

han har ikke vært med til vanlig lege/jordmor, men hver gan jeg har vært og skal på sykehuset må han pent innfinne seg....

Men han har ikke noe i mot det altså...

Skrevet

Jeg hadde med sambo da jeg var på overtidskontroll i mitt første svangerskap. Han hadde selv lyst til å være med da vi jo fikk se babyen på ultralyd, de sjekket størrelse på baby og morkakefunksjon. I tillegg tror jeg han syntes det var greit å få høre det samme som jeg, ang. hva som ville skje dersom fødselen skulle settes i gang - hvilket den også ble.

Skrevet

'ler' :) ja mannen min har ikke vaert med paa de vanlige sjekkene hos lege/jm heller, og har heller ikke noe imot aa ta seg fri fra jobben for aa vaere med :) .. det er kanskje lurt aa ha ham med uansett saa han kan faa med seg litt av hva som eventuelt skal skje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...