Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er dette normalt, eller burde jeg være bekymret? Vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller.... Noen fler?
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ikke bekymr deg du, jeg kjente ikke spark før i uke 22 Så det kommer nok snart skal du se!
hmmm? Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 jeg er i uke 22 og kjenner han bare så vidt... har foranliggende morkake så det er nokl litt av grunnen til at jeg kjenner så lite... men altså saken er den at alle babyer er forskjellige, kanskje ligger nurket ditt i en stilling som gjør h*n vanskelig å kjenne for deg... Kjenner nok noe etterhvert
prins&prinsesse Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 jeg er i uke 21 og kjenner nesten ikke noe, var veeldig bekymret helt til UL da de så det var forranliggende morkake. da er det vanlig og ikke kjenne så mye.
Lillhanne Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner ingenting jeg heller.. Er i uke 19. Kjempekjedelig... Skulle så ønske jeg kunne kjenne et lite spark snart. Blir liksom litt mer virkelig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå