sikat Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Huff, er så nervøs for om ungen skal vise seg å være allergisk mot hund.... Sambo har flere typer allergier(pollen, katt, høystøv), og reagerer også på enkelte hunder, men ikke på hunden vi har nå(som ikke er av 'allergivennlig' type). Blir så utrolig trist om vi må omplassere dyret, og ikke bare d, men da må jeg også kutte ut den store hobbyen min, som er hundetrening. Jeg har ingen allergier i familien og håper virkelig at disse genene skal gjøre seg gjeldende... Hvis ikke må man vel bare forhøre seg rundt omkring i nærliggende hundemiljø og høre om noen som har lyst på en lettlært, lydhør altmulig-hund der ute og som kan tenke seg å fortsette treningen med henne og helst gjøre noen starter i LP/AG eller Rally Lydighet... Har greid å tøyle denne 'frykten' helt frem til nå, men nå når det nærmer seg termin med stormskritt her, så tenker jeg på d flere ganger hver dag; at vi kankjse må 'kaste' henne ut om noen uker og gi henne tilnoen fremmede... Fy f altså hvor mye man skal knytte seg til disse dyra
Mammaen til Turid Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 ...har pusekatt vi, av den langhåra typen, en nydelig og rolig pus.. så er spent på om den lille reagerer på den.. får ikke håpe det, ønsker ikke å omplassere den pelsballen vi har... så, joda, er spent på allergi jeg også, men det ligger ikke i familien, så krysser fingrene for at det går bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå