***lilli*** Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Eg vurderer å ta eit kurs, men vil gjerne høyre om nokon andre har gode erfaringar med det. Takksam for svar!
To under Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg kan absolutt anbefale gravid yoga. Har gått på kurs forrige svangerskap og dette. Forrige fødsel gikk veldig fint, men umulig å si om yoga var grunnen. Pusteteknikken har man uansett bruk for og hjelper kroppen til å slappe av. Noe jeg tror er alfa og omega i forbindelse med fødsel.
twiga Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er kjempenøgd med Yogakurset eg tok i alle fall. Lærte ein del stillingar som var gode å slappe av i, som eg ikkje hadde tenkt på sjølv. Godt for ein førstegongs å få litt tips. Ellers var det det deilig å ha denne stunda med avslapping og litt "treningsøvingar"... På kurset fekk me også med ein CD til heimebruk, med instruksjonar og øvingar, slik at det var lettare å gjera programmet heime.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Meld deg på!! Du får en flott innstilling til fødsel, bedre kjenskap til kroppen din og kansje tom bedre kontakt m barnet i magen... Kroppen og sinnet har vanvittig godt av det. Dessuten er det noe man gleder seg til å gjøre hver uke. Hadde jeg ikke hatt sååå mye kynnere og bekkenplager hadde jeg tatt kurset to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå