Gå til innhold

Nokon som har erfaring med gravid-yoga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vurderer å ta eit kurs, men vil gjerne høyre om nokon andre har gode erfaringar med det. Takksam for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale gravid yoga. Har gått på kurs forrige svangerskap og dette. Forrige fødsel gikk veldig fint, men umulig å si om yoga var grunnen. Pusteteknikken har man uansett bruk for og hjelper kroppen til å slappe av. Noe jeg tror er alfa og omega i forbindelse med fødsel.

Skrevet

Er kjempenøgd med Yogakurset eg tok i alle fall. Lærte ein del stillingar som var gode å slappe av i, som eg ikkje hadde tenkt på sjølv. Godt for ein førstegongs å få litt tips. Ellers var det det deilig å ha denne stunda med avslapping og litt "treningsøvingar"...

På kurset fekk me også med ein CD til heimebruk, med instruksjonar og øvingar, slik at det var lettare å gjera programmet heime.

Skrevet

Meld deg på!! Du får en flott innstilling til fødsel, bedre kjenskap til kroppen din og kansje tom bedre kontakt m barnet i magen...

Kroppen og sinnet har vanvittig godt av det. Dessuten er det noe man gleder seg til å gjøre hver uke.

Hadde jeg ikke hatt sååå mye kynnere og bekkenplager hadde jeg tatt kurset to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...