Gå til innhold

Spark leeenge etter fødsel?"!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. Føler jeg kjenner spark i magen...Noen som har opplevd dettte? Er 8 mnd siden jeg fødte. Men i noen dager nå har je kjent små bobleaktig neders i magen. Noen som har sagt det kan være vanlig å ha litt slik etter en fødsel. Noen som vet??? Er IKKE gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kalles "fantom-spark" så vidt jeg vet. Har ikke opplevd det selv. Snart 6 mnd siden fødsel.

Skrevet

Helt vanlig. Er magen som trekker seg sammen og organer som kommer på plass. Noen kjenner dette veldig godt, mens andre kjenner ingenting. Men et godt tegn da det som oftes bare viser at kroppen din kommer "tilbake".

Noen kjenner også slikt ved mens etter fødsel.

Skrevet

Hehe, jeg vet dessverre ikke hva det er , men har kjent det selv!

Lurer litt på om det bare er fordi vi er blitt så "flinke" til å kjenne etter i det området. Høres ekkelt ut, men jeg tror ofte at jeg kjenner endel bevegelse, og det må da være tarmen... hmm stilig..

Skrevet

Oki..jøss rare kropper vi har. Hun er som sagt 8 mnd da...så je syns d va litt sent men..hhe... Trudde ett øyeblikk jeg var gravid igjen selv om jeg ammer enda og brukt kond ved sex. heh... Kjennes liksom helt nederst i magen...slike små bobler, som om det er fosterspark(de aller første)- Slik dere har opplved det og?

Skrevet

Jeg opplever det samme, nesten så jeg noen ganger lurer på om jordmor glemte av en inni der:P Men det er nok bare luft i magen gitt;)

Skrevet

haha...ja jeg og....nesten så je sendt reklamasjonsfeil på de "dongene"hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...