Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare skal si fra at jeg har bytta nick =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! tullemor!

Skrevet

hehe, gikk det bra hos legen egentlig? ang astmaen

Skrevet

ja vi fikk en sånn maskin han skal puste inn astmamedisin i, men han kunne ikke si sikkert at det var astma, han var selvfølgelig fin i pusten akkurat den dagen!

skal bruke medisin morgen og kveld i 4 uker, så 4 uker uten og så har vi ny time etter det. skal se om det blir noen forskjell med og uten medisiner...

 

hvordan går det med lillemor, er hun frisk?

Skrevet

typisk at de er "normale" når de skal undersøkes.. hehe

 

hun hoster fortsatt veldig stygt, ellers gaanske bra. nå sovner hun alene i vogna hun oxo, hehe =P

Skrevet

oii! flink jente da :o) vi er flinke vi, hihi! gleder meg til tordag :o)

tror både jeg og kevin kjeder vettet av oss hjemme... har skjedd litt lite siste ukene... virker som han er drittlei alt her hjemme!

Skrevet

ja, vi er flinke. heheh

 

emilie og jeg har oxo vært hjemme endel dager nå fordi hun ikke er frisk.. holder henne nok inne en dag til hvertfall tenker jeg..

hun har begynt å våkne rundt 9 om morgenen da. litt deilig. hehe..

sover bare 2 ganger om dagen, i ca 2 timer hver gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...