Snupi27 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 hehe, gikk det bra hos legen egentlig? ang astmaen
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 ja vi fikk en sånn maskin han skal puste inn astmamedisin i, men han kunne ikke si sikkert at det var astma, han var selvfølgelig fin i pusten akkurat den dagen! skal bruke medisin morgen og kveld i 4 uker, så 4 uker uten og så har vi ny time etter det. skal se om det blir noen forskjell med og uten medisiner... hvordan går det med lillemor, er hun frisk?
Snupi27 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 typisk at de er "normale" når de skal undersøkes.. hehe hun hoster fortsatt veldig stygt, ellers gaanske bra. nå sovner hun alene i vogna hun oxo, hehe =P
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 oii! flink jente da ) vi er flinke vi, hihi! gleder meg til tordag ) tror både jeg og kevin kjeder vettet av oss hjemme... har skjedd litt lite siste ukene... virker som han er drittlei alt her hjemme!
Snupi27 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 ja, vi er flinke. heheh emilie og jeg har oxo vært hjemme endel dager nå fordi hun ikke er frisk.. holder henne nok inne en dag til hvertfall tenker jeg.. hun har begynt å våkne rundt 9 om morgenen da. litt deilig. hehe.. sover bare 2 ganger om dagen, i ca 2 timer hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå