Gå til innhold

bryst pumpe- elektrisk eller???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her venter vi nr 3 og begge de to andre har vært brystbarn til ettårs alder...

 

Her hatt avent brystpumpe men mange anbefaller elektrisk- noen med erfaring???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Avent manuell brystpumpe i starten til min 1 gutt.. Jeg synes denne var slitsom og mistet tålmodigheten når jeg brukte denne etter at jeg på sykehuset prøvde en dobbel elektrisk pumpe. Det gikk ikke menge dagene før jeg investerte i min egene doble pumpe :)

Jeg syns denne var helt fantastisk.

 

Jeg ga den bort til min besteveninnde i bursdagsgave fordi hun absloutt ville ha den ( selv om hun ikke var gravid og var på prøvestadiet)

Jeg skulle jo ikke ha flere barn jeg på mange mange år...

Men her sitter jeg med ny baby i magen og han lille som ikke har fylt 2 år enda.

Så nå har jeg investert i samme pumpe på nytt..

 

Den heter Medela electric plus og er kjøpt på sykepleiesenteret..

Koster 1000,- kr men det er vel verdt pengene =)

 

 

Skrevet

har også god erfaring med den elektriske fra meleda.

 

(Fullpumpet i fire mnd med forrige)

Skrevet

Jeg hadde også manuell pumpe første gang. Den var håpløs...

Hvis jeg skal ha pumpe denne gangen, så vil jeg ha elektrisk.

 

Men hvor får man slike til en "rimelig" penge?

Aldri på tilbud slike ting, nei ;o)

Skrevet

Jeg har kjøpt Avent brystpumpe som både kan brukes manuell og elektrisk. Koster kr. 1.200,-. Har en venninne som jobber på apotek, og fikk 25% rabatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...