drømme_mamma er gravid Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 ungen får ikke norsk etternavn, men europeisk
Labambie Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Mitt favorittnavn! Om vi hadde fått gutt,hadde han fått navnet Armand, det er mellomnavnet til pappa! Og han er helnorsk. Det er både tradisjonelt og uvanlig på samme tid.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Syntes det høres litt tyrkisk ut. Jeg ville ikke valgt det. Men det er jo bare min mening. Om du liker det, så ikke hør på hva andre syntes om det:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Armand....ser også for meg en tyrker eller no. Ville ikke valgt det navnet selv,men.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Armand, spesielt navn- klinger veldig bra... Ikke noe jeg ville valgt, men det er vel smak og behag...
Mininni Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Armand er for øvrig et etternavn her i Norge.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hadde absolutt stått på vår liste, hadde det ikke vært for at vi kjenner en som heter det og han er ikke helt god... alså, jeg vet jo at det ikke har noe med navnet å gjøre, men man velger jo ikke gjerne navn man forbinder dårlige folk med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå