3 herlige jenter! Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 jeg venter barn nr 3 i Februar, har to jenter fra før og nå viser ringen en gutt.... Flere som har tatt testen og vist riktig??? Den har vist riktig på jentene..... Ta gifteringen i et hårstrå eller sytråd, legg deg litt tilbake i sofan og hold ringen rolig i tråden, ringen vil da begynne å bevege seg enten i en stor sirkel= jente og hvis den pendler frem og tilbake= gutt Ganske artig å prøve og har alltid rett:)))
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hei hei!!! dette er litt rare greier for jeg kjenner mange som har tatt denne testen.. og det har stemt hver gang!! på meg viser det jente men vi vet jo ikke før "lillefrø" kommer:) blir morsomt å se!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Heisann... Svigermor tok den testen på meg tidlig i svangerskapet å da viste den gutt... Men så tok hun testen på meg igjen rett før jul å da viste testen ei jente... Så det stemmer også, her blir det jente.... hun har 2 sønner og ei jente, å stemte på alle.. derfor er hun overbevist om at det stemmer... så hun tok å kjøpte litt gutteklær før vi var på ul.... blei temmelig lang i maska når vi sa at det ble jente... hehe....
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 På meg viser d jente...men vi vet ikke hva d blir....så d blir spennende å se....... Babyen kommer om 1-2 uker....så da kan vi jo se om d stemmer...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 jeg var sikker på at jeg ventet gutt, men tok denne testen mange ganger å hver gang viste den jente... vi tok den også på min svigerinne, som har to jenter fra før, (tok den over håndleddet på innsiden) der skal den visstnok vise hvormange og hvilke kjønn barna du får er. Den snurret i runding to ganger og stoppet så opp for å gå att å fram etterpå, så vi sa at nå måtte di hjem å prøve å lage gutten for den kom neste gang di ble gravide... Det vi ikke visste da var at hun allerede var gravid, og på ul så viste det jammen meg en gutt!! så dette har jeg troen på heheh
Spire08 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 jeg har også blitt "spådd" sånn og da sa ringen at det ble en gutt. De fikk vi også vite på første ul -men da vi hadde en ekstra kontroll før jul fantes det ikke noe mellom beina på babyen og fikk da beskjed om at det kanskje var ei jente, så nå er vi litt spente på hva som kommer!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Det stemte på meg. Ringtesten viste jente og etter 3D-UL i desember er det ingen tvil om at det er en jente som kommer. Moren min har også tatt testen og det stemte for alle tre barna hennes.
mamsen & guttaboys Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 det var en venn av mine foreldre som tok denne testen på meg, Han har fått det til og stemme hver gang, men jeg må nokk skuffe han denne gangen. han spådde en jente her, med STORE sirkler, men har vært på ul 4 ganger, og det er en gutt i vente. men jeg tror på det (er åpen for alt mellom himmel og jord denne tøtta) tihi..... så om det blir en femi gutt da det gjenstår og se...hahaha....
*spirrevipp* Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Er det ikke sånn at den viser alle barna selv etter de er født? Har du en jente fra før og venter nr 2 så viser den jenten og så det det blir neste gang. Stemte ihvertfall på jenta vår, nå viser den at det skal bli gutt men vi får se . he he
mamsen & guttaboys Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 jeg er førstegangs fødene:) sambo har to jenter fra før, men jeg tror neppe disse gir utlsag på meg...hehehehe
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 hehe...på meg gikk ringen frem & tilbake noe som sier det er en gutt...men...vi har jo sett på ultralyd at det blit jente )....har jo sagt det under hele svangerskapet at jeg ler godt om det kommer en liten snopp ut ;o)....spennende dette!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 Funka ikke på meg=o( Er ikke gift da, men er forlovet og gullringen bare hang der uten å røre på seg... Gjorde jeg det feil????
Den lille blå smurfen Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 *BabyCakes*med*Pike* he he, lurer jeg og på, akkurat det samme skjedde meg! Kanskje vi ikke er så skjelven på hånda som alle de andre.... :-)
Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 #16 Skrevet 11. oktober 2009 tror jeg skal få noen andre tik og gjøre testen på eg og jeg;o) viste meg tre jenter denne gitt... har ei fra før, og har ikke planer om fler en 2 barn egentlig:p
Juuuunibaby <3 Skrevet 11. oktober 2009 #17 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er en ringtest-entusiast! Har aldri opplevd at ringen har tatt feil og jeg tar den på nesten aaalle jeg kjenner. Synes det er så morsomt. Det beste eksempelet jeg har til dere var når jeg tok den på bestemoren til samboeren min, hun har 9 barn (skulle egentlig vært 10, men en tvilling døde i fødsel) Og det stemte på en prikk! Men dere skal være klar over at ringen også viser barn man har mistet. Stemoren min mistet en jente etter at hun fikk sine to gutter. Hun mistet henne i uke 14. Og på henne viser testen, gutt, gutt, jente. Og det har vist seg på flere også. På meg viser den gutt og ultralyd sier gutt, så kommer det en jente her i gården blir jeg meeeeget sjokkert
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #18 Skrevet 11. oktober 2009 På meg viser den jente, og iforhold til ul så stemmer dette:) morro!
Tigerpote Skrevet 11. oktober 2009 #19 Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Ei venninne tok denne testen på meg, hun prøvde to ganger, og begge gangene viste det VELDIG jente. Det er jente vi får:0) Har også hatt sen ul, så det er 100% sikkert at det er ei jente;)
GuttemammaTilTo Skrevet 11. oktober 2009 #20 Skrevet 11. oktober 2009 nå måtte jeg også prøve, og syns det var merkelig, først vinglet den litt på seg før den begynte å gå rytmisk frem og tilbake, frem og tilbake, så endret den og begynte å gå rundt og rundt og rundt og rundt til jeg stoppet den. vi har en gutt og jeg har en liten tro på at vi kanskje får jente neste gang, men det vil tiden vise. alltid spennende sånn her!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. oktober 2009 #21 Skrevet 11. oktober 2009 Måtte prøves dette å.. ringen sier gutt og UL sier gutt:) Mulig vi får en gutt da;p
Nory Skrevet 11. oktober 2009 #22 Skrevet 11. oktober 2009 Rare greier dette! Svigerinnen min har, i motsettninge til meg, klokketro på ringtesten. Jeg var helt overbevist om at jeg skulle få jente denne gangen, men hun testet meg til gutt. Jeg har vært på multiple UL og de viser alle gutt, ergo; det stemmer på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå