Gå til innhold

Ang falsk krupp..

♥prinsen&prinsessa&#9829

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de tette i brystet av å ha falsk krupp? evnt. får de feber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår har/er plaget med falsk krupp. Han får gjerne feber, ikke bestandig veldig høy feber, og han får skikkelig trøbbel med pusten. Er sjelden vanskelig å høre at det er ett falsk krupp anfall på gang. Man får gjerne en "bjeffende" hoste og hvesende pust, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Datteren vår har vært sånn nå siden fredag, med "bjeffende hoste" og tett i brystet og feber opp mot 40.. hvor lenge varer dette da?

har fått time til legen kl 14.idag..

Skrevet

Mine 3 blir som regel syke i forbindelse med falsk krupp, har hørt at det er vanlig!! Men mine har som regel hatt forkjølelse og litt feber, kan være greit å sjekke henne nå, siden hun har hatt feber såpass lenge nå!!

God bedring!!

Skrevet

takk for det!

Skrevet

De trenger ikke nødvendigvis ha feber selv om de har falsk krupp.

Skrevet

Kan være at hun har bronkitt også. Nå er ikke jeg noen lege, men svarer utifra våre erfaringer. Vi har aldri opplevd Falsk krupp anfallene annet enn på natten, og vi har opplevd at sønnen vår har hatt 2 netter på rad med lette anfall, mens den 3. natten var anfallet så kraftig at vi måtte ha legehjelp. Som regel er ikke Falsk krupp farlig, og som regel så går anfallet over ved hjelp av kald luft. Ett skikkelig anfall er skremmende og man venter ikke med å ringe lege. Ønsker dere lykke til hos legen. Er som regel beroligende å få ett svar:0)

Skrevet

Nei, de trenger ikke det. Vår sønn har stort sett hatt litt feber. Man får jo som regel falsk krupp i forbindelse med en forkjølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...