Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg prøver og komme meg på internett med en bærbar pc men kommer ikke på nett.De på telenor mente jeg ikke trengte router bare nettverksledningen og den har jeg puttet inn i den bærbare, men kommer meg ikke på nettet for det.Er det bare en ledning som skal inn iden bærbare pcn?Noen tips?Veldig takknemmelig for svar:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei, jeg svarte deg i helgen også... Det er kun nettverkskabelen (som jeg skrev da) som trengs for å komme på nett. Du må jo koble opp/"installere" nett på pc'n. Og hvis alt er som det skal, så skal du komme deg på nett. Routeren er jo kun til hvis du skal bruke pc'n trådløst.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan kobler jeg opp/installerer jeg nett på pcn da?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 uff, sånn pleier jo gubben å ta seg av her i huset... Så den er jeg ikke helt sikker på. Men hvis du ikke har noen andre til å hjelpe deg, ville jeg ringt telenor, få en der til å hjelpe deg gjennom det du må gjøre.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Har pratet med telenor og de mente de ikke hadde noe med instillinger å gjøre så lenge jeg var på nett..Når jeg setter inn kabelen i den bærbare så lyser internettlampen på modemet.De kunne ikke hjelpe meg mer enn det så da er jeg jo like langt.Er helt grønn på innstillinger og data:)
* 5 om dagen * Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 for å koble til må du gå på verktøy, oppe på menylinjen, når du har en side oppe.(virker selv om du ikke har nett) Så går du helt nederst til alternativer for internett. Klikk deg inn der, så trykker du på den det står tilkoblinger, så konfigurerer oppsettet der..... har ikke gjort det selv på lenge, men dette er noen ledetråder....
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk da skal jeg prøve det med en gang:)håper jeg klarer det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå