Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 har en 2 åring her. Han er verdens beste når han er i godt humør. Men så fort vi gjør noe han ikke liker så er helvete løs.(bleieskift,vasking ol feks.) Han slår,biter og klyper. Og det ser ut til at han gjør dette med vilje. Prøver å være rolig,si det ikke er lov.ol.At mamma får vondt.(han vet hva det betyr) Men Prøver også å bare overse. Men ofte så blir jeg og irritert.Når han ikke gir seg. Det blir jo sikkert ikke bedre av det. Prøveråforberede han på hva som skal skje."nå skal vi gå på badet og skifte bleie" Spør om han skal ha med den leka han driver med feks og. Har noen no lure tips?No konkret hva jeg kan gjøre?Er så utrivelig når det er slik=(
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Vet hvordan du har det. Jeg tror at det er på denne tiden dem merker at dem kan gjøre noe for å påvirke det som skjer, dem har valg! Trassalderen gjør sitt inntog og med den kommer protester, her går det litt i rykk og napp, noen perioder er bedre enn andre. Trøster meg med at alt er en overgang. Har ikke noen andre tips enn å være rolig og konsekvent. Gi valg (helst mellom to ting) når det er mulig, slik føler han at han blir tatt på alvor og får være med å bestemme. Hold ut, det blir nok bedre (får vi håpe:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå