Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Før og/eller etterpå?
Snupi27 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hei nå gir jeg pupp før hun får grøt. leste på denne siden for en stund siden at hvis man vil holde oppe ammingen så bør man gjøre det før grøt ellers kan de miste interessen for den. jeg pleide å gi etter grøten, men da var hun mett og orket ikke. bare snudde seg unna så det var bare å gi opp. nå tar hun begge deler. pupp først, grøt etterpå =)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg gir etter, men jeg har ei lita jente som er lite interessert i fast føde. Dersom jeg lar henne spise seg mett på pupp først får jeg ikke i henne noe grøt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg prövde å gi etter gröt men da ville han ikke ha så mye pupp, gir för gröt nå og det fungerer bedre for oss nå..
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg gir pupp både før og etter. Litt før - for å dempe den verste sulten, og det hun vil ha etterpå - for å fordøye bedre og hvis hun er mer sulten. Er ikke oppe i en porsjon enda, så det er for å forsikre meg om at hun er mett.
Annemor83 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jeg gir fult puppemåltid før grøten. Så full porsjon grøt etterpå. Etter grøten drikker hun litt vann fra kopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå