Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Selvfølgelig, der gikk det en tann .... Jeg er 5 dager over termin og hadde håpet tannen skulle klare seg noen mnd til... men nei. Lite fristene å sitte i tannlegestolen nå, alle sluser åpne liksom?? Kan jeg i tillfelle ta bedøvelse?? Litt plagsomt er jo denne tannen, men kanskje glemt en liten stund ved babylykke og ammetåke?? hmm..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Går bra det... Er du heldig setter kanskje medisinene i gang noe.... Ikke vet jeg. Men går iallefall fint å gå til tannlegen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå