Gå til innhold

Da går jeg inn i min "fruktbare periode" :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kjæresten kommer i morgen så da blir det prøving ;-) . Jeg er så spent, men tør ikke håpe så mye, for vet jeg kommer til å bli så fryktelig skuffet om jeg får en negativ test. For en spennende tid dette er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tortur spør du meg:-) Har IKM på fredag, skal ta en CB i morgen, klarer ikke å vente.....Hehe

Skrevet

Haha. Ja det kan faktisk kalles tortur!! Klarer ikke å konsentrere meg om annet jeg altså. Skulle ønske jeg hadde noen venner IRL som også var prøvere, for da hadde man kunnet skravle litt mer hehe. Er jo begrenset hvor mye typen orker å høre på :-P

Nå ble jeg skikkelig spent på dine vegne aug-mamma! Hold oss oppdatert da :-D

Må komme meg ut og få kjøpt litt mer folat i dag jeg, det er litt av et prosjekt å komme seg til byen hihi :-P

Skrevet

Ja,spennende er det:-)

Vi har nettopp begynt å prøve sjøl. Slutte med piller ved nyttår,mensen 3.januar.Sånn ca EL onsdag/torsdag.Kosa oss masse i helgen og idag, då samboer er sjømann,so får vi sjå,. Kanskje da klaffer,kanskje ikkje.

Men har ingen forhåpninger i det heile tatt,og blir ikkje veldig skuffa om TR kjem i uke 5.

Men folat er fast på dagsprogrammet,i tilfelle;-)

Skrevet

Ja, oppdatering kommer.-) Har ingen god magefølelse, er begynt å bli vant til skuffelsen hver mnd nå..Har bare bittelitt mensmurringer, det er det hele! Du må også komme med oppdatering:-) *spent*.

Skrevet

Lykke til! Håper det går toppers med en gang;)

Skrevet

Lykke til.håpe du bi befrukta;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...