Babyfacepsycho Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har vært hos legen og tatt test idag. Den var negativ, men jeg har fortsatt ikke fått noen blødning. Skjønner ikke hva som skjer. Har tidligere vært nede i 24 - 26 dagers syklus. Men nå har det jo gått 33 dager og fortsatt ikke noe. Jenta mi er 1 år om en uke, og jeg fikk tilbake mensen når hun var bare 1.5 - 2 mnd, så har jo hatt den en stund nå. Har ikke blitt helt regelmessig etter fødsel, men har ligget mellom 24 og 26 dager, (noen gang oppe i 28, men det var en av de første mnd) Noen som har noen gode råd til meg?
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Min erfaring er ihvertfall å ikke tenke på den, så kommer den. Kanskje du er litt spent i kroppen og da uteblir den hos mange.
Babyfacepsycho Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Ja men jeg har ikke tenkt over det før på fredag når samboer klarte og minne meg på at jeg burde ha fått den. Da var den jo allerede på dag 30.. Jeg hadde ikke en tanke på det før det jeg. Har egentlig ikke tenkt så mye på det etter det heller, ikke før igår kveld når vi bestemte oss for at jeg skulle reise til legen og ta test idag. Synes dette er så rart.
Babyfacepsycho Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Dytter opp og håper på flere svar.
Babyfacepsycho Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor så dårlig respons her? Vanligtvis så pleier det jo være 100 svar på sånne tråder som dette... *urettferdig* =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå