Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det virker som at jeg får kynnere som holder på en stund hvis jeg har luft i magen........... som jeg burde få ut..........flere som kjenner igjen seg?
magj Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ja, har jeg mye luft eller avf som skulle vært ute får jeg mer kynnere. Til og med hvis blæra er veldig full. Har ikke peristaltikk i tarmen for tida, så det går tregt å få ut avf, skal jo ikke trykke el sitte lenge heller, så...Føler meg veldig oppblåst og full hver kveld.
mimmitiltre Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 ja har det sann jeg og:) troe det er noe paa gang hver gang det skjer, og saa er det bare luft:) tragisk:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Signerer på denne ja. Hadde kynnere med ti minutters mellomrom HELE lørdag og var sikker på at noe var i gjære. Før jeg fikk endelig gått på do om natten og sovnet som en stein etterpå. Og nå er det mandag og alt er rolig. Sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå