Gjest stockholms tjej Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 jag er gravid på nytt etter min søn døde i oktober,og jeg er ju veldigt redd denne gangen, men jeg fikk en lite blødning på julafton som skremte livet av meg og jeg var hos legen og alt var greit. I fredags fikk jeg en voldsom blødning og det kom ut en klump jeg blev helt hysterisk og var sikker på at jeg hadde spontan abortert,men når jeg kom til legen så såg han hjertlyd=).Vi blev kjempe glada. Han sa at risken er fortfarande stor at dette ska gå galet.Men han kunde ikke si va det var som gjorde at jeg blødde,det vansklige er at alt startet sånn her i mitt førre svangerskap og det endte veldigt tragiskt. Nu klarer jeg ikke og slappe av,gråter hele tiden og er bare veldigt redd. Har det noen skada på barnet at jeg mår så dåligt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå