Gå til innhold

en veldigt kraftig bødning=(


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jag er gravid på nytt etter min søn døde i oktober,og jeg er ju veldigt redd denne gangen,

men jeg fikk en lite blødning på julafton som skremte livet av meg og jeg var hos legen og alt var greit.

I fredags fikk jeg en voldsom blødning og det kom ut en klump jeg blev helt hysterisk og var sikker på at jeg hadde spontan abortert,men når jeg kom til legen så såg han hjertlyd=).Vi blev kjempe glada.

Han sa at risken er fortfarande stor at dette ska gå galet.Men han kunde ikke si va det var som gjorde at jeg blødde,det vansklige er at alt startet sånn her i mitt førre svangerskap og det endte veldigt tragiskt.

Nu klarer jeg ikke og slappe av,gråter hele tiden og er bare veldigt redd.

Har det noen skada på barnet at jeg mår så dåligt?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...