Milde Malurka Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan kan jeg tilrettelegge lek for disse to søsknene, er litt dumt hvis noe er for barnslig for 9 åringen, eller for vanskelig for 5 åringen.. Tenkte kanskje noen av dere smartingene kan hjelpe meg...
___ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Samme aldersforskjell som mellom meg og min søster. Det var mye vi kunne gjøre sammen da vi var på den alderen. Aking, ski og skøyter var morro for begge selv om vi ikke var lie flinke. Nesten alle uteaktiviteter som turer, bålbrenning og hyttebygging fungerte fint, likevel sunes jeg det er viktig å gi den eldste fred innimellom. Det r ikke morsomt å måtte være sammen med noen som er såpass mye yngre hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå