Gå til innhold

Fæl Fise Lukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg fått. Lukter gammal fisker etter meg... *ler*

Helt endret , enn hva den noen gang har vært!

Flere enn meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre kan jeg også signere her, men noen dager er verre altså....helt drøy lukt!! HUFF og huff....!!!

Skrevet

Jepp! Må bruke luftfrisker på do nå ja.

Men er plaga av luktesansen som er skjerpa: Sitter om kveldene og plutselig sniker det seg fram en grusom hundefislukt!!! Det lukter MYE værre! Få ut den bikkja litt kjapt! Har to bleieunger også, som begynner å bli store (for store til å bæsje i bleie etter min mening). De bæsjebleiene stinker mer enn noen gang nå!

Skrevet

Forferdelig her også!!

Noen andre som har opplevd at babyen skvetter når man fiser? Hysterisk arti... Har skjedd her tre gang..................... Håpe ikke det betyr at jeg får en uvanlig skvetten liten en...

Skrevet

fantastisk tråd! "skvetten baby får tidlige traumer av mors kroppslyder". jeg ser overskriftene for meg! skulle gjerne likt å høre en av dem!!!! fnis fnis fnis. mitt problem er at det er kommet så mye lyd på fjertene! helt umulig å smyge dem ut. jeg nøs ved middagsbordet i går og da kom det en helt ukontrollert en med både lukt og lyd som følgesvenn. samboeren ble litt stille.......

Skrevet

jeg tør ikke å slippe dem foran kjæresten min jeg.. synes det er så mega flaut.. men det er jo en naturlig greie.. men jeg får meg bare ikke til å gjøre det, og nå har vi vært sammen så lenge så jeg føler nesten at det er for sent å gjøre det nå, hehe..

fler med samme "problem" ?

Skrevet

Hahahah hysterisk morsomt =O)

Fint(?) at andre også har det sånn.. Får meg heller ikke til å slippe forran sambo, selv om vi har vært sammen lenge. Når jeg holder på å stryke med av lukta selv, så vil jeg ikke utsette han for det =O)

Guffne greier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...