Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har i det siste fått så vondt på ene siden av ryggen, ned mot rompa. Det stråler nedover i beinet og kan komme som lynnedslag! Vondt å stå i bestemte stillinger og bøye seg. Husarbeid gjør det verre! Er dette bekkenløsning? Er 18 uker
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Slik har jeg også det i perioder. Jordmoren min mente at det var svangerskapsisjias...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har også hatt vondt akkurat der du har, og legen min mente det var bekkenløsning. Jeg fikk det allerede i uke 10, men nå har det heldigvis bedret seg. Dersom du har en lege som ikke tror på BL så tidlig; stå på krava! Bekkenløsning kan komme når som helst i svangerskapet!
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja, jegvar hos lege i uke 6, og nevnte disse plagene. Han trodde det kunne være BL. Og det kan en få med en gang. Er jo ikke selve ungen som forårsaker det, men hormoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå