-lucy- Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 jeg også i dag snart halvveis, DEILIG! hvordan er formen din, da? magen og aktivitet hos den lille? jeg har livmora forran, så har akkurat begynt å kjenne liv og synes det er helt fantastisk! min kjære kjente i går, et superspark rett i magen ellers god form. hvor skal du føde?
Baby-i-magen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 du også 19uker i dag:)spennende:) formen min,joda så der:) vledig trøtt får tiden da,lit små kvalm noen ganger,men ikke sånn som jeg var da:)og veldig hoven i bei og sånn,fått en del vann i kroppen ja:)he he. ja det er ganske så aktivitet,sparker i et:)så han på ul skjermen også,så han var ganske så aktiv ja,selvom jeg ikke ikke altid kjente det:) har ikke kjent noe på utsiden enda jeg da, men gleder meg til jeg gjør det:) på ultralyden får 3uker siden,så lå han liksom med siden ut:)nesa rett opp:),men han også kjent noen av di supersparka inni der ja:) ellers er formen grei her vetdu,og der da ,ossen er formen? skal føde på sykehuse i tønsberg jeg:)
Lotten Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg også! hvordan er magen deres? jeg har ikke fått noen mage ennå...bortsett fra det jeg la på meg til jul ;-) og jeg kan ikke si jeg har kjent noe spark ennå men jeg er førstegangs da så jeg vet vel ikke helt hva jeg skal kjenne etter. ellers er jeg kjempeplaget av sterke smerter i livmoren :-( legen sier det er ligamentene som er irriterte, og det kan jeg love at de er ikke de eneste hehehe..går godt utover humøret å ha vondt over lengre tid-blæ! Når er termindatoen deres forresten? jeg har 11.juni
Baby-i-magen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 selv er jeg andregangsfødene,har en gutt på snart 6år,og er selv 25. har også termin 11juni:)
-lucy- Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 hei lotten og baby i magen! jeg har termin 10/6, menstermin 11. kan følge hverandre litt fremover da, spennende at vi er så like! magen min poppet skikkelig ut i løpet av et par dager da jeg var 17 uker, nå er den ganske synlig. er førstegangs så hadde kanskje tenkt det tok lengre tid, kanskje det har noe å si at morkaka ligger foran der, slik at det er en "rund pute" langs hele magen min som gjør at den står litt ut. Jeg skal føde på abc ullevål, litt skummelt dette med bare naturlige smertestillende, men har blitt beroliget med at hvis jeg trenger det blir jeg trillet over til den vanlige føden der. hører oppfølgingen er fin på abc og synes det høres bra ut der. sikkert fint i tønsberg - et mindre sykehus, for på selve ullevål får jeg litt følelsen av samlebånd-fødsler. Kos dere med miniene - som jo begynner å bli så store nå
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hei hei jenter. Var på ul i går og fikk termin 7 juni og jordmor sa det så ut som ei lita jente. Er også førstegangsfødende og var sikker på at det det ar den lille som romsterte neddi der mandag for 1 uke siden. for en herlig følelse. Det kiler så mye av og til:) Tiden har gått så fort. Vanskelig å skjønne at jeg snart er halvveis. Magen min kom nesten med en gang. Tror ikke jeg har lagt på meg så mye, føles iallefall ikke slik ut, selv om magen tyter ut. Formen min har i grunn vært veldig bra. Noe oppkast og har vært veldig trøtt i perioder, men det er bedre nå! Noen av dere som har problemer med å konsentrere dere på jobb? Jeg har vært skikkelig distre lenge. Får jobben jeg skal unna, men orker ikke yte ekstra. Har hørt at det er mange som ikke får plass på ullevål og blir overført til Bærum sykehus, Jeg skal føde på bærum. Er litt nervøs for det, for har hørt en del dårlige ting om bærum.. men det ordner seg nok til. Krysser fingrene for at jeg slipper å oppleve de tingene. Ha en fin kveld da jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå