Gå til innhold

utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kan man si at man ikke angrer når man har holdt på en som er gift eller har samboer??? jeg klarte å gjøre det fpr noen år siden og det er det verste jeg har gjort angrer som bare det.Har selv mann og vi venter barn og er så redd for at han skal være utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kriterie som må oppfylles er jo at man faktisk angrer på det. Og angre gjør man vel først når opplevelsen har vippet over til å bli negativ.

Jeg har hatt sex med tre gifte menn. Den første var eksen min, min store kjærlighet.... Klarte ikke si nei da han prøvde seg.

Den andre var en som er i et såkalt "åpent forhold". Både han og kona har sex med andre, eller sammen med andre som i trekant e.l.

Min foreløpig siste gifte mann har jeg deilig sex med.

Kan egentlig ikke si at jeg angrer på noen av disse gode guttene.

Skrevet

Grrr. Jeg blir utrolig provosert av utroskap, spesielt etter at jeg bl grabvid, og "gissel" i min egen situasjon.

Samboer hadde en høylytt drøm i natt, og jeg våknet av at han snakket i søvne: "Tone, Tone. Lukk vinduet. Mmmmm." Og verste var at han stakk en finger i skrotum, noe jeg aldri har opplved ham gjøre etter 5 år.

Kjenner jeg ha i det hele tatt? Hvordan reagere på noe sånt? FAEN!

Skrevet

Nå høres jeg kanskje bitter ut, men jeg har problemer med å forstå hvordan noen kan ta til takke med elskerinne-rollen. Hva er det egentlig som er så flott med det?

Skrevet

Det må være vanskelig, men med hensyn til reaksjon er det jo ikke så mange valgene du har: Finn ut om du har rett i antagelsene dine, og handle ut fra det, eller bestem deg for å glemme det hele og fortsette som før.

PS Rektum er ordet du er ute etter.

Skrevet

Huff, ja. For øyeblikket er jeg sur, men klarer ikke konfrontere ham med drømmen, det er jo ydmykende for ham, og når alt kommer til alt, var det jo bare en drøm. Men tenk om......

Jeg tror at de som er tilfreds med å være på 2. plass egentlig har problemer med selvtillit og selvrespekt. De mener de ikke fortjener annet, og synes det er komfortabelt å bli behandlet som dritt - det stemmer jo overens med deres selvoppfatning.

Skrevet

Jeg tror du er inne på noe.

Skrevet

Tja, nå har jeg aldri befinni meg i elskerinnerollen, så vidt det er meg bekjent ihvertfall :P.. Men jeg kan kanskje tenke meg at det må fungere temmelig greit for de som er ute etter et forhold med "No strings attached".. Og da er vel gifte menn tryggest. Sjansene for at de går fra konene/kjærestene sine er vel i det store og det hele relativ små... Har man et slikt forhold til en som er singel, er sjansen større for at han skal falle pladask.. Og da er det vanskelig å bli kvitt de..

... For eksempel..

Men det betyr ikke at jeg godtar utroskap på noen måte..

Skrevet

Jo, men som elskerinne er man jo annensortering, og i mine øyne kan lettvintheten aldri veie opp for det. Men som sagt tidligere i tråden, så har vel dette synet noe med hvor høye forventninger man har for eget liv.

Skrevet

Hm.. Jeg skal ikke si at det ikke er sånn.. Masochisme? :P

Èn ting er å være elskerinne fordi man føler man får god sex ut av det, og thats is.. en annen ting er vel når man har følelser for mannen..og innerst inne håper han vil velge deg.. Det blir jo som å rakke ned på seg selv.. (Noe som ligger veldig i mange kvinners natur..)

Skrevet

Det med god sex er det mange som bruker som unnskyldning, og dem om det - men jeg tenker nå mitt likevel. God sex kan man få andre steder enn hos menn som egentlig ikke vil ha en.

Folk er generelt for glade i å trøkke seg sjøl ned i driten.

Skrevet

De vil jo ha det sexuelle.. og er det en enighet om det, så er det vel greit.. For de som får det til å fungere, er nok elskerinnerollen nok så kledelig..Men det er vel sjelden det foregår sånn.. Vi mennesker er finurlig skapt sånn sett... Aktivt sexliv med noen har en tendens til å bringe frem andre følelser i lengden.. Og da er det som regel kvinnfolket som ender opp som bitter og vondbråten..

Må vel si meg enig i at folk bruker mye tid på å frivillig gjøre seg selv til offer..

Skrevet

Nettopp. Risikoen for at noen skal utvikle følelser er der i høyeste grad uansett hvor bundet eller single de involverte er, og da er det tross alt mye mer praktisk om begge er frie og har mulighet til å håndtere situasjonen på en ålreit måte. Men igjen; ikke alle ser det slik, og det er selvsagt helt i orden - det er ikke mitt problem i det hele tatt. Det er bare trist å observere at enkelte ikke ønsker noe bedre for seg selv.

Skrevet

Saa du mener altsaa at det er opplest og vedtatt at det er elskerinnen som spiller andre violin. Interressant... Hun faar de fine middagene, de romantiske weekenen, smykkene og tiden hans. Kona faar vaske klaer og passe unger og kanskje er hun heldig aa faar en ny m icro til jul.

Skrevet

enig med anon 14:03 15.01.2008...har hatt min del elskerinne-roller og aldri følt meg som annenfiolin...av og til så har man behov for å bare være seg selv uten å ta hensyn til en annen person,men allikevel oppleve alt det fine et forhold kan tilby...men som jeg tror en har nevnt tidligere her (?) så er det en ting man må passe seg ekstra for og det er følelsene...jeg har selv vært så dum og bli forelsket i noen av elskerene mine og endt opp med å bli veldig såret når følelsene ikke blir gjengjeldt...sikkert tegn på at man er klar for et forhold ihvertfall...hehe...

sånn litt utenom tema,men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange sneversynte og dømmende innlegg i foraene her...noen innlegg er rett og slett motbydelige og jeg blir rett og slett litt skremt av manges holdninger...ha et litt mer åpent sinn sier nå bare jeg,det er ikke alle som er akkurat som "deg"...

Skrevet

Signerer - mange sneversynte allvitere her.

Skrevet

"Hun faar de fine middagene, de romantiske weekenen, smykkene og tiden hans. Kona faar vaske klaer og passe unger og kanskje er hun heldig aa faar en ny m icro til jul."

Er dette opplest og vedtatt, altså? Interessant.

Skrevet

Hvis det er slik du ser det, så forstår jeg at du føler deg mest komfortabel i rollen som elskerinne. Noen av oss er derimot tilfredse med de personer vi er og har ikke problemer med å 'være oss selv', også i forhold hvor vi ikke er redusert til sengevarmer og trofé.

"men allikevel oppleve alt det fine et forhold kan tilby"

Jøss, du har ikke hatt mange forhold, forstår jeg. (Litt for opptatt med å være dørmatte for gifte menn, kanskje?)

Skrevet

Fortell meg gjerne om hvor flott det er aa vaere kona til en mann som er utro. Kona er jo den som blir holdt utenfor. Elskerinnen vet nesten alltid om konen hun faar hore intime detaljer om hvorfor kona egentlig er helt forferdelig aa leve med. Kona er dormatta I mine oyne, ikke elskerinna. Og hvis kona vet om det eller tilgir sin mann er hun I allefall et svakt naut. Syntes synn I deg baerkorg og maakeskrik, som ikke faar vaere parten han brenner for og setter av tid til. Han er bare sammen med deg naa fordi han maa vet du. Viktig aa ikke tape ansikt - det er ei anna han vil ha vill og hemningslos sex med. Og til deg som har en mann som drommer om ei anna dame om natten. Det er hun som er I underbevistheten hans er det ikke. Han kan ikke styre det vet du.... Kan skjonne at disse menna ikke kan vaere trofaste med torrpinner som dere. Snerpete er dere ogsaa, det har vi sett mye til her inne.

Skrevet

"Syntes synn I deg baerkorg og maakeskrik, som ikke faar vaere parten han brenner for og setter av tid til."

Hæ?

"Han er bare sammen med deg naa fordi han maa vet du. Viktig aa ikke tape ansikt - det er ei anna han vil ha vill og hemningslos sex med."

Hæ...?

Til resten av innlegget ditt: Knegg!

Skrevet

Anonym rett over sier det uten egentlig å ville si det: i utroskap er det tre offer:

1) elskerinnen som vet hun alltid vil spille 2.fiolin og aldri kan tillate seg å få sterke følelser (leve halvt), men lar seg "kjøpe" av ubetydelige ting som middag/ smykker

2) kona som blir nedvurdert og holdt for narr av den hun elsker og stoler på (gitt at vi snakker om utroskap fra mannens side da).

3) Mannen som svikter seg selv og sin egen integitet. Tenk å se på seg selv som en skurk og "lurendreier", det må jo være det værste her

Skrevet

Må bare si at de fleste menn som snakker nedlatende om konene sine som oftest pleier å legge på myyye for å få dere stakkarslige elskerinner til å føle seg flotte nok til å gidde å ha sex med de løgnaktige, utro drittsekkene. Ser dere ikke at de kun er ute etter kroppen deres? Få dere til å gjøre ting de ikke tør å be konene sine å gjøre fordi de er for pinglete til å spørre dem? Synes dere virkelig så lite om dere selv at dere lar dere utnytte på den måten? Stakkars....

Skrevet

Jeg kjenner ei voksen dame som har hatt sex med en gift mann i over ti år. Hun sier at de lever ut fantasiene sine med hverandre, men jeg vet at hun egentlig håper på at han skal gå fra kona si. For hvert år som går så ser jeg at hun får dårligere og dårligere selvtillit, samtidlig som hun blir eldre. Hun er livredd for at elskeren skal droppe henne, så hun trener tre ganger i uka og kler seg som en tjueåring. Hun sier at selv om hun vet at forholdet ikke er bra for henne, og at det hindrer henne i å treffe en 'ordentlig' mann, så klarer hun ikke å bryte det. Nå er hun i slutten av 40-åra, og toget har gått for flere barn. Likevel spøker hun med at hun kanskje burde få flere barn. Elskeren hennes har to små barn. Det er en skikkelig trist situasjon, og jeg håper kona finner ut av det slik at det blir en slutt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...