mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har vært litt kvalm siden uke 4, men ikke noe å bry seg om. Nå er jeg i 8. uke og jeg er driiiit kvalm o gspyr som bare det! Sitter på jobben klar for å springe på do. Får jo ikke gjort så mye jobbrelatert kan man si! Noen som kan fortelle meg at dette snart går over?
Tropisk Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ble også kvalm rundt den tiden og har vært elendig og kvalm siden det. Kastet opp og brekt meg for den minste ting. Men idet jeg jeg gikk over i min 13. uke så har det sluppet litt taket. Er fortsatt overfølsom for lukter og må spise ofte og lite. Men den verste, konstante, fæle kvalmen er iallefall over nå med meg! Hold ut, med de aller fleste varer den i ca. 3 mnd tror jeg
Mamma`n til Trym Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg kastet opp for første gang i dag, og det var etter å ha vært kvalm i ukevis. Jeg er i uke 11 og håpet at denne kvalmen gikk over snart men det ser ut som om den bare blir værre Det var nok noe med å smøre matpakke til ungene som gjorde susen!
anette&tutta mari :) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei, jeg har vært kvalm siden uke 7 ca, er 11+1 idag. Har kastet opp hver dag og vært utrolig kvalm. Noen dager har jeg bare sovet, vært uvel og ikke fått i meg noenting. Men, siden forrige uke så har formen blitt mye bedre. Jeg kaster fortsatt opp en gang etter å ha stått opp, men det blir med det. Jeg føler meg i god form etterpå og orker å spise.. nå spiser jeg enormt mye i forhold til det jeg har gjort. Må også spise ofte, men er mye bedre å være sulten enn kvalm! Så hold ut, det gir seg nok litt innen 3. måned:)
2 fine små Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Samme her, var skrekkelig kvalm og mistet helt apetitten, dette loesnet litt uke 12 og ordentlig naa i uke 14. Lykke til, vet hva du gaar gjennom.... =o)
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar folkens! Vi får bare smøre oss med tålmodighet skjønner jeg:-)
bratt Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Har bare en ting å si jenter: Prostafen:) reisesyke tabletter, orker dere ikke å ha det slik og blir det dårlig med mat og drikke, så ta en å snakk med legen om de pillene. Det hjelpte meg utrolig mye og jeg har nå en ok hverdag. Alltid det beste å ikke ta noe, men om det ikke går så er dette et godt og sikkert utprøvd middel. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå