Gå til innhold

Omvisning på Ullevål?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få omvisning på føden på Ullevål?

 

Gikk to fødselsforeberedende kurs sist, men fødte da på Asker og Bærum og gikk på kurs der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuusen takk :-D

Skrevet

Jeg har vært på denne omvisningen. Vil bare si at du får komme opp på en av fødeavdelingene og må stå ute i gangen og kikke i korridorene. Du får IKKE se en fødestue.

 

Det er imidlertid greit å bli vist parkeringsmuligheter, inngangsdør m/ringeklokke (om du kommer på natten) og hvor heisen er.

Dette klarer du jo forsåvidt alene også, om du tar deg en tur innom sykehuset en dag før termin...

 

For øvrig så er filmsnuttene på BabyTV fra fødestua på Ullevål, så den kan være nyttig å ta med seg.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...